Skip to main content

Ինչու պիտի դադարենք արդարացնել բռնաբարության համար կալանավորվածների նկատմամբ բռնությունը

Ես մի լավ ընկեր ունեմ, ով մի անգամ ասաց, որ բանտերում բռնաբարությունները նրան չեն անհանգստացնում կամ զարմացնում, ավելին՝ նա համարում է, որ դա «ժողովրդավարության իրագործում է»։


Քանի անգամ եք այլ կարծիք լսել․ անգամ ինտելեկտուալ կիրթ մարդիկ բանտային բռնաբարությունները նորմալ են համարում և հատկապես երեխաների նկատմամբ բռնություն կիրառած մարդկանց հանդեպ։


«Ինչ ցանես, այն էլ կհնձես», «Կյանքում ամեն ինչ վերադառնում է», ահա նման խոսքերով են մարդիկ արդարացնում բանտային բռնաբարությունները։


Խնդիրն այն է, եթե դեմ ենք սեռական բռնություններին, ուրեմն ամբողջովին պիտի դեմ լինենք դրանց։ Առանց բացառության։


Ահա ինչու․


  1. Սեռական բռնությունը պատժի կամ ուղղիչ միջոց չէ


Դա միայն ուժի ապացույց է, երբ մեկը մյուսի մարմնի նկատմամբ ամբողջական իշխանություն է հաստատում։


Դա հայրիշխանության գործիքն է, որ գոյություն ունի կապիտալիստական և հակամարդկային համակարգն ամրապնդելու համար։


Սեռական բռնությունը վերարտադրում է հիերարխիկ կարգը, որում մարդուն դատում են ըստ իր ունեցած «արժեքի»: Ահա թե ինչու մարգինալացված մարդիկ բոլորից հաճախ են դառնում բռնաբարության զոհ։


Հիերարխիկ կարգն ուղիղ կապ ունի «առնականության» և «տղամարդկության» հետ։ Մարդիկ, ովքեր «առավել քիչ առնական են» բոլորից շատ են վտանգված։


Ինչպես և հայրիշխանական իրականության մեջ, այնպես էլ բանտերում «առնական, տղամարդ» տղամարդիկ են վերահսկում իրավիճակը։


Մենք շատ լավ գիտենք, որ սեռական բռնությունը չի կարող պատիժ լինել այն կնոջ համար, ով կարճ շրջազգեստ էր հագել, կամ տրանսսեքսուալ մարդու համար, ով ներկայանում է իր իրական գենդերով, կամ գեյ մարդու համար, քանի որ նա պարզապես գեյ է։


Նույն կերպ էլ, սեռական բռնությունը չի կարող ուղղիչ միջոց կամ պատիժ համարվել բռնի հանցանք կատարած մարդկանց համար։


  2. Մարդիկ, ովքեր բանտարկված են նույնպես մարդ են


Անգամ եթե վերոնշյալ պատճառները բավարար չէին, պիտի հիշենք, որ ամեն մարդ ունի արժանապատվություն և մարդկայնություն, ներառյալ այն մարդկանց, ովքեր ազատազրկված են։


Պարզապես քանի որ բանտարկված մարդիկ նույնպես մարդիկ են, բանտ նստելու իմաստը հենց դա է, որ ուղղվեն և մտածեն իրենց արարքի մասին, իսկ մենք նրանց հնարավորություն չեն տալիս ուղղվելու այլ ցույց են տալիս, որ իրենք սխալի իրավունք չունեն և եթե սխալվել են իրավունք չունեն մարդ կոչվելու, նույնիսկ եթե զղջում են։ Նրանք ևս ունեն հույսեր ու վախեր, երազանքներ և սեր իրենց մեջ, նրանք միայն իրենց արված արարքը չեն ներկայացնում; մարդ արարածը մի բարդ ամբողջություն է։


Իհարկե պիտի ամեն հանցանք իր պատիժն ու հետևանքն ունենա, բայց պատիժը երբեք չպիտի դառնա բռնություն մեկ այլ մարդու հանդեպ։


Մարդկային էակներն արժանի են հարգանքի, արժանապատվության և արդար վերաբերմունքի՝ անկախ ամեն ինչից։


Բարեբախտաբար կան մարդիկ, ովքեր պայքարում են բանտերում սեռական բռնությունների դեմ։ Ահա թե ինչպես դուք ինքներդ կարող եք ներգրավվել․


  1. Բանտային բռնաբարությունը քննադատող կազմակերպություններ

    Միջազգային կազմակերպությունները և ՀԿ-ները օգնում են բանտերում սեռական բռնության ենթարկված մարդկանց՝ համագործակցելով սեռական բռնության կրիզիսային կենտրոնների հետ։ Մարդու իրավունքների պաշտպանի գրասենյակը ևս կարող է օգնել բանտարկված անձանց նկատմամբ անարդար վերաբերումքունի հարցում:

    Ցանկացած մարդ, ով ցանկանում է որևէ կերպ օգնել բանտերում սեռական բռնության ենթարկված մարդկանց, կարող է միանալ հասարակական կազմակերպություններին և կամավորություն անել:
  2. Պայքարիր վիրավորական կատակների դեմ

    Ամենակարևոր փոփոխությունը սկսվում է մարդու ուղեղում և սրտում, եթե ցանկանում եք, ձեր շրջապատն ու մարդկանց մտածելակերպը փոխել, կարող եք փոխել մշակույթն ու ընդունված նորմերը։

    Եթե լսում եք, որ ինչ որ մեկը կատակ է անում բանտերում բռնաբարության մասին՝ արտահայտվե՛ք։ Ասե՛ք մարդկանց, որ «հատակին ընկած օճառի» մասին կատակները շատ վիրավորական են և անհանդուրժելի։ Կան պահեր երբ բոլորս կարող ենք սոլիդար լինել ազատազրկված մարդկանց հետ։

  3. Տրամադրեք, գումար, ժամանակ կամ ռեսուրս

    Կան բազմաթիվ կազմակերպություններ, խմբավորումներ, ովքեր գիտեն՝ ինչպես քանդել բանտային համակարգը․ գտեք նրանց, օգնեք նրանց։

    Միացեք ցույցերի, երթերի, եթե կարող եք, գումար տրամադրեք այդ մարդկանց։

    Նման շարժուներ կան և նրանք հզոր են։ Միացե՛ք։


Աղբյուր՝ Everydayfeminism.com

Comments

Popular posts from this blog

Հայերեն քֆուրների վերլուծություն. Ինչպե՞ս են օգտագործվում կնատյացության կոնտեքստում

Մի քանի օրինակներ, որոնցով հասարակությունը ողջունում է կանանց նկատմամբ ատելությունը. Ինչպե՞ս պայքարել դրա դեմ Հասարակությունը կանանց չի սիրում և հետևաբար նաև նրանց հեշտոցները։ Շատ վաղ տարիքից մեզ սովորեցնում են, որ հեշտոցները կամ կանանց սեռական օրգանները չգիտես ինչու վատն են և կեղտոտ/խուժան են։ Ինչպես նաև բնականաբար տղամարդկանցը։ Այս գաղափարները սոցիալականացման համար գալիս են համընդհանուր օգտագործվող լեզվամտածողությունից , սեռական բնույթի կարծրատիպերից , սոցիալական նորմերից և օգտագործվող տերմիններից։ Սակայն փաստն այն է , որ հեշտոցները մշակութային ատելության թիրախն են և գլխավոր ատելության օբյեկտը համեմատած տղամարդկանց օրգանների և սեռի հետ, քանի որ տղամարդկանց սեռական օրգանը դիտվում է որպես հարձակվող ավելի շուտ, քան պասիվ և նվաստացուցիչ՝ ինչպես հեշտոցը։ Մենք կարող ենք սրա դեմն առնել լինելով ավելի կրթված և տեղեկացված։ Եթե ցանկանում են վիրավորել որևե մեկին ավելի ճիշտ կլինի արտահայտել կոնկրետ հատկանիշ և կոնկրետ մարդու անուն, քանի որ այլ բառեր ու ածանցներ օգտագործ...

Ծլիկ․․․ի՞նչ նպատակ ունի այն

Լուսանկարը՝ med-practic.com Ծլիկն ունի մի շատ պարզ նպատակ: Նա մարմնի միակ օրգանն է, որը պարզապես ստեղծված է հաճույք ստանալու համար: Ծլիկն իրենից ներկայացնում է նյարդային հանգույց: Ավելի ճիշտ 8,000 նյարդային կծիկներ: Սա նշանակում է, որ ծլիկի նյարդային կծիկների կենտրոնացումն ավելի բարձր է տղամարդու կամ կնոջ մարմնում գտնվող մի ուրիշ օրգանի նյարդերի քանակից, ներառյալ մատների ծայրերը, շուրթերնը ու լեզուն: Ծլիկում գտնվող նյարդերի քանակը երկու անքամ գերազանցում է առնանդամինը: Սա մի դրական փաստ է հեշտոցի մասին, Նատալի Անժեյի `“Կին․ Մի ինտիմ Աշխարագրություն” գրքից:

Shushanik Kurghinyan.Շուշանիկ Կուրղինյան

Ինչպես ասում են դեռ շատ "հաց ու պանիր" պտի ուտեն ամերիկայի կամ համաշխարհային ֆեմինիզմի ներկայացուցիչները, որ հասնեն մեր հայուհիներին: Ես կասեի ոչ ժամանակակից այլ 1900- ական թվականներից դեռ հայուհիները այնպիսի մտքեր էին արտահայտում և վաղ ֆեմինիզմի նշաններ ցույց տալիս, որ ոչ մի ամերիկուհի անգամ պատկերացնել չէր կարող, բայց համապատասխան պատմական իրադարձությունները խոչընդոտեցին մերոնց դառնալու համաշխարհային շարժման ակտիվիստներ: Հայ կինը ճնշվեց, քշվեց, սպանվեց, ու հայրիշխան հասարակության ու տղամարդապաշտ կանանց կողմից հալածվեց: Այսօրվա դրությամբ էլ կանայք խրված են հետխորհրդային կրիզիսի մեջ և չեն կարողանում դուրս գալ, փորձ էլ չեն անում դուրս գալու, որը ամենացավալին է:  Կուրղինյան (Փոպոլճյան) Շուշանիկ Հարությունի  (1876-1927) ծնվել է  Ալեքսանդրապոլ (այժմ՝ Գյումրի )  քաղաքում: Հայ բանաստեղծուհի էր։ Սովորել է ծննդավայրի Արղության օրիորդաց դպրոցում, ռուսական պրոգիմնազիայում։ 1893–ին մտել է հնչակյան կուսակցության շարքերը, մի քանի աղջիկների հետ կազմել առա...