լուսանկարը՝ irishexaminer.com |
Կարծրատիպերի ձևավորումը համարվում է ԶԼՄ-ներում
տարբեր գենդերային տիպերի ներկայացման հիմնական գիծը: Այն իրենից ներկայացնում է
հասարակության մեջ առկա գենդերային ստերեոտիպերի օգտագործում և վերարտադրություն,
որոնք հիմնված են գենդերային դերերի հակադրության և հիերարխիկ պատկերացումների , ինքնառեալիզացման միջոցների և ոլորտների
գենդարային բաժանման, կանանց և տղմարդկանց բնորոշ գծերի, վարքի, արտաքինի
ներկայացման վրա: Ներկայացնելով տղամարդ և կին
սպառողների կերպաները, գովազդը միաժամանակ նրանց ձևավորում է իրարամերժության սկզբունքով,
խորհրդանշական կերպով իրար կապելով որևէ սեռի հետ կապ չունեցող մշակութային
կատեգորիաները, ինչպես օրինակ՝ իշխանություն,
քաղաքակրթություն, բնություն, առնականության կամ
կանացիության հետ:
տրամաբանություն ——————ինտուիցիա
ռացիոնալություն—————— էմոցիոնալություն
անկախություն——————— կախվածություն
գերակայությու—————— ենթարկվածություն
առաջնորդում————— պասիվություն
ձեռքբերումներ ————— կախվածություն
ռիսկ ———————— ենթարկվածություն
ագրեսիվություն —————պասիվություն/խաղաղասիրություն
արիություն—————— թուլություն
ստաբիլություն————————— փոփոխականություն
ֆիզիկական ուժ —————— ֆիզիկական թուլություն
կողմնորոշում դեպի աշխատանք և կարիերա———կողմնորոշում դեպի հարաբերություններ և ընտանիք
էգոիզմ ————————————նվիրվածություն/զոհողություն
ֆինանսական ապահովվածություն ———————— ֆինանսական կախվածություն
սեքսուալ ակտիվոթյուն ————սեքսուալ պասիվություն/մարմնական գեղեցկություն
տեխնոլոգիաներ———————————————բնություն
հասունություն————————— երիտասարդություն
«Մարմնի լեզվի» միջոցով գենդերի վիզուալ ներկայացումը՝
բնորոշ դիրքեր, միմիկա, ժեստեր, կոնտակտ և տղամարդկանց ու կանանց պատկերների
դեպքում նրանց տեղակայումը գովազդում, ցույց է տալիս,
որ այս մեխանիզմը նույնպես օգտագործվում է
գենդերային
ստերեոտիպերի վերարտադրման և ամրապնդման համար:
Աղբյուրը՝ Stop Sexism
Comments
Post a Comment