Skip to main content

«Եվրատեսիլ» երգի մրցույթի նախաշեմին, Վիենայի լուսացույցների վրա երևում են միասեռ զույգերի պատկերներ

«Եվրատեսիլ» երգի մրցույթի նախաշեմին, Վիենայում լուսացույցների վրա սովորաբար երևացող միայնակ ֆիգուրները փոխարինվել են միասեռ զույգերի անիմացված պատկերներով:

Անցումի սպասող կամ ճանապարհն անցնող գենդերային նեյտրալ տեսք ունեցող մարդուկների փոխարեն, այժմ լուսացույցները ցույց են տալիս ձեռք ձեռքի տված կամ գրկախանված ԼԳՏԲ անձանց անիմացիոն պատկերներ:

Տեսանյութը ստորև

Ակցիան կազմակերպվել է, որպեսզի ևս մեկ անգամ ընդգծվի` Ավստրիայի մայրաքաղաքը նախապաշարումներից ազատ քաղաք է //և միաժամանակ ճանապարհային անվտանգության մակարդակը բարձրացնելու համար//:

Դրանում իհարկե շատ քչերն են կասկածում, հաշվի առնելով, որ «Եվրատեսիլ» երգի մրցոյթում նախորդ տարի հաղթանակ տարավ Կոնչիտա Վյուրսթը-երգչուհի, ով ելույթ ունեցավ կնոջ կերպարով, պահպանելով տղամարդու սեռային հատկանիշները, այդ թվում նաև մորուքը, որը հակասության մեջ էր նրա վառ դիմահարդարման հետ: 

Բացի այդ, այս շաբաթ` մայիսի 16-ին, Վիենայում կկայանա բարեգործական Life Ball, որի նպատակն է հավաքել միջոցներ` ՁԻԱՀ -ի դեմ պայքարի համար: Հյուրերի թվում են լինելու Ժան Պոլ Գոտյեն, Շարլիզ Թերոնը, և Մերի Ջեյ Բլայջը: 

Վիենայի քաղաքացիները դրական են արտահայտվում նախաձենության վերաբերյալ, քանի որ գտնում են, որ այդպիսով բարձրացվում են սոցիալական հավասարության շատ կարևոր խնդիրներ և բացի այդ, մեջբերում ենք՝ «դա հետաքրքիր է»: 

Նախատեսվում է, որ նոր տեսքով քաղաքային լույսերը կմնան մինչև «Եվրատեսիլ» մրույթի ավարտը, որի եզրափակիչ փուլը կկայանա մայիս 23-ին: Կմնա՞ արդյոք կրետիվ լուսավորությոնը նաև մրցույթի ավարտից հետո, որին այս տարի առաջին անգամ կմասնակցի նաև Ավստրալիան, դեռևս որոշված չէ:

Comments

Popular posts from this blog

Հայերեն քֆուրների վերլուծություն. Ինչպե՞ս են օգտագործվում կնատյացության կոնտեքստում

Մի քանի օրինակներ, որոնցով հասարակությունը ողջունում է կանանց նկատմամբ ատելությունը. Ինչպե՞ս պայքարել դրա դեմ Հասարակությունը կանանց չի սիրում և հետևաբար նաև նրանց հեշտոցները։ Շատ վաղ տարիքից մեզ սովորեցնում են, որ հեշտոցները կամ կանանց սեռական օրգանները չգիտես ինչու վատն են և կեղտոտ/խուժան են։ Ինչպես նաև բնականաբար տղամարդկանցը։ Այս գաղափարները սոցիալականացման համար գալիս են համընդհանուր օգտագործվող լեզվամտածողությունից , սեռական բնույթի կարծրատիպերից , սոցիալական նորմերից և օգտագործվող տերմիններից։ Սակայն փաստն այն է , որ հեշտոցները մշակութային ատելության թիրախն են և գլխավոր ատելության օբյեկտը համեմատած տղամարդկանց օրգանների և սեռի հետ, քանի որ տղամարդկանց սեռական օրգանը դիտվում է որպես հարձակվող ավելի շուտ, քան պասիվ և նվաստացուցիչ՝ ինչպես հեշտոցը։ Մենք կարող ենք սրա դեմն առնել լինելով ավելի կրթված և տեղեկացված։ Եթե ցանկանում են վիրավորել որևե մեկին ավելի ճիշտ կլինի արտահայտել կոնկրետ հատկանիշ և կոնկրետ մարդու անուն, քանի որ այլ բառեր ու ածանցներ օգտագործ...

Ծլիկ․․․ի՞նչ նպատակ ունի այն

Լուսանկարը՝ med-practic.com Ծլիկն ունի մի շատ պարզ նպատակ: Նա մարմնի միակ օրգանն է, որը պարզապես ստեղծված է հաճույք ստանալու համար: Ծլիկն իրենից ներկայացնում է նյարդային հանգույց: Ավելի ճիշտ 8,000 նյարդային կծիկներ: Սա նշանակում է, որ ծլիկի նյարդային կծիկների կենտրոնացումն ավելի բարձր է տղամարդու կամ կնոջ մարմնում գտնվող մի ուրիշ օրգանի նյարդերի քանակից, ներառյալ մատների ծայրերը, շուրթերնը ու լեզուն: Ծլիկում գտնվող նյարդերի քանակը երկու անքամ գերազանցում է առնանդամինը: Սա մի դրական փաստ է հեշտոցի մասին, Նատալի Անժեյի `“Կին․ Մի ինտիմ Աշխարագրություն” գրքից:

Shushanik Kurghinyan.Շուշանիկ Կուրղինյան

Ինչպես ասում են դեռ շատ "հաց ու պանիր" պտի ուտեն ամերիկայի կամ համաշխարհային ֆեմինիզմի ներկայացուցիչները, որ հասնեն մեր հայուհիներին: Ես կասեի ոչ ժամանակակից այլ 1900- ական թվականներից դեռ հայուհիները այնպիսի մտքեր էին արտահայտում և վաղ ֆեմինիզմի նշաններ ցույց տալիս, որ ոչ մի ամերիկուհի անգամ պատկերացնել չէր կարող, բայց համապատասխան պատմական իրադարձությունները խոչընդոտեցին մերոնց դառնալու համաշխարհային շարժման ակտիվիստներ: Հայ կինը ճնշվեց, քշվեց, սպանվեց, ու հայրիշխան հասարակության ու տղամարդապաշտ կանանց կողմից հալածվեց: Այսօրվա դրությամբ էլ կանայք խրված են հետխորհրդային կրիզիսի մեջ և չեն կարողանում դուրս գալ, փորձ էլ չեն անում դուրս գալու, որը ամենացավալին է:  Կուրղինյան (Փոպոլճյան) Շուշանիկ Հարությունի  (1876-1927) ծնվել է  Ալեքսանդրապոլ (այժմ՝ Գյումրի )  քաղաքում: Հայ բանաստեղծուհի էր։ Սովորել է ծննդավայրի Արղության օրիորդաց դպրոցում, ռուսական պրոգիմնազիայում։ 1893–ին մտել է հնչակյան կուսակցության շարքերը, մի քանի աղջիկների հետ կազմել առա...