Skip to main content

Երեք զարմանալի ուղիներ,որ սովորեցրին ինձ սիրել ինքս ինձ

Ես երբեք չէի պատկերացնի, որ կհայտնվեմ ինքս ինձ սիրելու և գնահատելու զարմանահրաշ վայրում այսքան շուտ։ Ի դեպ վերջերս՝ երկու երեք տարի առաջ ես հասկացա, որ նման տեղ գոյություն ունի։ Որտե ՞ղ է այդ կախարդական վայրը։ Դա ինքդ քեզ սիրող մի վայր է, որտեղ ես սովորել եմ ու շարունակում եմ սովորել, լինել խաղաղ ինքս ինձ հետ, իմ մարմնի հետ։ Եվ այն ինձ հետ էր չորս տարեկանից։

Լուսանկարի փոքրիկ աղջիկը էներգիայով լի, սիրառատ, տաղանդավոր, գեղեցիկ շագանակագույն մաշկով նախադպրոցական տարիքի և իր ասելիքն ունեցող մի երեխա է։ 

Ես միշտ եմ եղել էներգիայով լի, գեղեցիկ, տաղանդավոր սիրելի մարդ, բայց դա միշտ չէր, որ ես ինձ հենց այդպիսին զգայի։ Նա դեռ այն չէր, ինչպիսին հասարակությունը տեսնում էր ինձ։ 

Հիմա ես 28 տարեկան եմ, թուխ մաշկով, գեր, ավանդական տեսքի սևամորթ մի կին եմ /լայն քթով, փոքր աչքերով, կարճ շիկագանգուր մազերով, ատամների բազմաթիվ թերություններով ժառանգաբար այդպես են աճել/։

Եվ, ցավոք, մեր հասարակության մեջ, ոչ միայն նմանատիպ անընդունելի բաներ կան ,այլ դա համարվում է տգեղ և ծաղրանքի արժանի առարկա։ Եվ տարիներ շարունակ ես դրա մեջ եմ եղել։ 

Մոտս ցանկություն էր առաջացել լինել սպիտակամորթ։ Ես իմ և իմ ձեռքբերումների մասին քիչ էի մտածում, քանի որ իմ քաշով հաճախ պատկերացնում էի, որ երբևէ չեմ կարողանալու գտնել սեր, որովհետև հասարակությունը իձ թելադրում էր, որ ես տգեղ եմ, բայց դա ինձնից չէր կախված։

 Իմ կյանքի մի զգալի մասը ես հետապնդվում էի մարմնիս չափերի համար։ Օտարականների կողմից իսպաներենով ու անգլերենով ինձ փողոցում տգեղ էին կոչում ։ Ես մտածում էի, որ իմ կրծքերը «իրական» չեն, որովհետև դրանք ընդամենը « ավելորդ յուղ» են։

Եվ մինչ ես սիրվում էի իմ դպրոցի հասակակիցների ճնշող մեծամասնության կողմից, երբեմն որոշ մարդկանց կողմից արվում էին կատակներ մեջքիս ետևում իմ չափերի կամ տեսքի հետ կապված։

Այն փաստը, որ ես կարողացել եմ գոյատևել գերծանրաբեռնված ու թունավոր հաղորդագրություններ երկար տարիներ ստանալուց հետո, դա մի ամբողջական հրաշք է ինձ համար։ Ու նաև այն փաստը, որ ես կարողացել եմ ձերբազատվել դրանցից շատերից, նույնիսկ ավելի զարմանալի է։

Երբ դու գոյատևում ես դու դեռ տանում ես այդ բեռը,թեև դա չի խանգարում քեզ շարժման ժամանակ։ Երբ դու ծաղկում ես, որ բեռը հանվել է քեզնից, դու թռչում ես ազատ։ Կա երեք բան, որին ես հանգել եմ հիմա։


Դա արվեստն է, բոլոր չափերի առողջությունը և գրավչությունը։ Կարող եմ ձեզ երաշխավորել, որ իմ մտքերը իմ ու իմ արժանիքների վերաբերյալ կայուն չէին մնա,եթե ես չհանգեի այդ երեք եզրույթներին։

Թարգմանությունը՝ Ա․Աիդա
Հոդվածի հեղինակ Դենարի Մոնրո

Comments

Popular posts from this blog

Հայերեն քֆուրների վերլուծություն. Ինչպե՞ս են օգտագործվում կնատյացության կոնտեքստում

Մի քանի օրինակներ, որոնցով հասարակությունը ողջունում է կանանց նկատմամբ ատելությունը. Ինչպե՞ս պայքարել դրա դեմ Հասարակությունը կանանց չի սիրում և հետևաբար նաև նրանց հեշտոցները։ Շատ վաղ տարիքից մեզ սովորեցնում են, որ հեշտոցները կամ կանանց սեռական օրգանները չգիտես ինչու վատն են և կեղտոտ/խուժան են։ Ինչպես նաև բնականաբար տղամարդկանցը։ Այս գաղափարները սոցիալականացման համար գալիս են համընդհանուր օգտագործվող լեզվամտածողությունից , սեռական բնույթի կարծրատիպերից , սոցիալական նորմերից և օգտագործվող տերմիններից։ Սակայն փաստն այն է , որ հեշտոցները մշակութային ատելության թիրախն են և գլխավոր ատելության օբյեկտը համեմատած տղամարդկանց օրգանների և սեռի հետ, քանի որ տղամարդկանց սեռական օրգանը դիտվում է որպես հարձակվող ավելի շուտ, քան պասիվ և նվաստացուցիչ՝ ինչպես հեշտոցը։ Մենք կարող ենք սրա դեմն առնել լինելով ավելի կրթված և տեղեկացված։ Եթե ցանկանում են վիրավորել որևե մեկին ավելի ճիշտ կլինի արտահայտել կոնկրետ հատկանիշ և կոնկրետ մարդու անուն, քանի որ այլ բառեր ու ածանցներ օգտագործ

Ծլիկ․․․ի՞նչ նպատակ ունի այն

Լուսանկարը՝ med-practic.com Ծլիկն ունի մի շատ պարզ նպատակ: Նա մարմնի միակ օրգանն է, որը պարզապես ստեղծված է հաճույք ստանալու համար: Ծլիկն իրենից ներկայացնում է նյարդային հանգույց: Ավելի ճիշտ 8,000 նյարդային կծիկներ: Սա նշանակում է, որ ծլիկի նյարդային կծիկների կենտրոնացումն ավելի բարձր է տղամարդու կամ կնոջ մարմնում գտնվող մի ուրիշ օրգանի նյարդերի քանակից, ներառյալ մատների ծայրերը, շուրթերնը ու լեզուն: Ծլիկում գտնվող նյարդերի քանակը երկու անքամ գերազանցում է առնանդամինը: Սա մի դրական փաստ է հեշտոցի մասին, Նատալի Անժեյի `“Կին․ Մի ինտիմ Աշխարագրություն” գրքից:

Առաջին դաշտան. ի՞նչ է պետք իմանալ

Դաշտանը կնոջ սեռական ուղիներից արյունային արտադրությունն է, որը պարբերաբար ի հայտ է գալիս դաշանային ցիկլի վերջում արգանդի լորձաթաղանթի ֆունկցիոնալ շերտի շերտազատման արդյունքում։ Առաջին դաշտանը համընկնում է սեռական երկրորդային նշանների ի հայտ գալուն, որը վկայում է սեռական հասունացման սկսման մասին: Այդ ժամանակ աղջիկներից ու պատանիներից շատերի դեմքին առաջանում են պզուկներ, մաշկը և մազերը ճարպոտում են, ուժեղանում է քրտնարտադրությունը: Այդ երևույթները պայմանավորված են ներզատիչ գեղձերի գործունեությամբ և սեռական հորմոնների բուռն արտադրությամբ: Լինելով սովորական ֆիզիոլոգիական փոփոխություններ` նրանք անցնում են առանց բուժման: Առաջին դաշտանը սովորաբար տեղի է ունենում 11-15 տարեկանում, սակայն երբեմն այն կարող է տեղի ունենալ 9-10, ինչպես նաև 16 տարեկան հասակում: Առաջին դաշտանից մի քանի ամիս առաջ հեշտոցից կարող է նկատվել անգույն կամ սպիտակավուն, հեղուկանման կամ մածուցիկ արտադրություն: Դա կոչվում է ֆիզիոլոգիական սպիտակահոսք և միանգամայն բնական երևույթ է: Առաջին դաշտանը սովորաբար շատ թեթև է լինում և