Skip to main content

A Poem Պոեզիա


Էնն Սեքստըն

Հրեշտակներին կենակից

Ես հոգնել էի կին լինելուց
Հոգնել էի գդալներից, ամաններից
Հոգնել էի իմ բերանից, իմ կրծքերից
Հոգնել էի շպարից ու մետաքսից:
Բայց և այնպես տղամարդիկ նստում էին իմ սեղանի շուրջ,
հավաքվում էին սեղանին դրած գավաթիս մոտ:
Գավաթը մանուշակագույն խաղողով էր լցված
Ու ճանճերը հոտն առնելով մոտ էին թռնում,
Նույնիսկ հայրս էր գալիս իր սպիտակ ոսկոռով,
Բայց ես հոգնել էի գենդերային բաներից:

Անցած գիշեր երազ տեսա`
Ու ասացի երազիս…
"Դու ես պատասխանը:
Դու կդիմանաս իմ ամուսնուն ու իմ հորը":
Երազումս մի քաղաք էր շղթաներից սարքած
Որտեղ Ժաննան տղամարդու շորերով մահապատժի էր սպասում
Ու անհասկանալի էր հրեշտակների բնույթը,
Նրանցից ոչ մեկը նույն տեսակից չէր,
Մեկը քիթ, մյուսը ականջ իր ձեռքում,
Մեկը աստղ էր ծամում և ուղեծիրը դրա գրանցում,
Ամեն մեկը կարծես թե ինքն իրեն ենթարկվող բանաստեղծություն լիներ,
Աստծու ֆունկցիաները կատարող-
Մի առանձնացած ժողովուրդ:

‘'Դու ես պատասխանը”,
Ես ասացի ու մտա,
Պառկեցի քաղաքի դարպասներին:
Հետո շղթաները իմ ամբողջ մարմնով կապվեցին
Ու ես կորցրեցի իմ ընդհանուր գենդերը ու իմ վերջին կերպարանքը:
Ադամը իմ ձախ կողմից
Ու Յեվան աջից,
Երկուսն էլ ամբողջովին հակասում էին ողջամիտ աշխարհը:
Հյուսեցինք մեր ձեռքերը ու գնացինք դեպի արև:
Ես կին չէի այլևս,
Ոչ սա, ոչ էլ նա:

Օ Երուսաղեմի դուստրեր
Թագավորն ինձ բերել է իր ննջասենյակ:
Ես սև եմ ու սիրուն
Ինձ բացահայտեկ են ու հանել իմ շորերը
Ես չունեմ ոչ ձեռքեր ոչ ոտքեր
Ես ամբողջովին մաշկով եմ պատված, ձկան պես
Ես այնքանով կին եմ
Որքանով Քրիստոսը տղամարդ:




Anne Sexton

Consorting With Angels

I was tired of being a woman,

tired of the spoons and the post,

tired of my mouth and my breasts,

tired of the cosmetics and the silks.

There were still men who sat at my table,

circled around the bowl I offered up.

The bowl was filled with purple grapes

and the flies hovered in for the scent

and even my father came with his white bone.

But I was tired of the gender things.Last night I had a dream

and I said to it...

"You are the answer.

You will outlive my husband and my father."

In that dream there was a city made of chains

where Joan was put to death in man's clothes

and the nature of the angels went unexplained,

no two made in the same species,

one with a nose, one with an ear in its hand,

one chewing a star and recording its orbit,

each one like a poem obeying itself,

performing God's functions,

a people apart."You are the answer,"

I said, and entered,

lying down on the gates of the city.

Then the chains were fastened around me

and I lost my common gender and my final aspect.

Adam was on the left of me

and Eve was on the right of me,

both thoroughly inconsistent with the world of reason.

We wove our arms together

and rode under the sun.

I was not a woman anymore,

not one thing or the other.O daughters of Jerusalem,

the king has brought me into his chamber.

I am black and I am beautiful.

I've been opened and undressed.

I have no arms or legs.

I'm all one skin like a fish.

I'm no more a woman

than Christ was a man.


For this beautiful poem's analisys click here

Comments

Popular posts from this blog

Հայերեն քֆուրների վերլուծություն. Ինչպե՞ս են օգտագործվում կնատյացության կոնտեքստում

Մի քանի օրինակներ, որոնցով հասարակությունը ողջունում է կանանց նկատմամբ ատելությունը. Ինչպե՞ս պայքարել դրա դեմ Հասարակությունը կանանց չի սիրում և հետևաբար նաև նրանց հեշտոցները։ Շատ վաղ տարիքից մեզ սովորեցնում են, որ հեշտոցները կամ կանանց սեռական օրգանները չգիտես ինչու վատն են և կեղտոտ/խուժան են։ Ինչպես նաև բնականաբար տղամարդկանցը։ Այս գաղափարները սոցիալականացման համար գալիս են համընդհանուր օգտագործվող լեզվամտածողությունից , սեռական բնույթի կարծրատիպերից , սոցիալական նորմերից և օգտագործվող տերմիններից։ Սակայն փաստն այն է , որ հեշտոցները մշակութային ատելության թիրախն են և գլխավոր ատելության օբյեկտը համեմատած տղամարդկանց օրգանների և սեռի հետ, քանի որ տղամարդկանց սեռական օրգանը դիտվում է որպես հարձակվող ավելի շուտ, քան պասիվ և նվաստացուցիչ՝ ինչպես հեշտոցը։ Մենք կարող ենք սրա դեմն առնել լինելով ավելի կրթված և տեղեկացված։ Եթե ցանկանում են վիրավորել որևե մեկին ավելի ճիշտ կլինի արտահայտել կոնկրետ հատկանիշ և կոնկրետ մարդու անուն, քանի որ այլ բառեր ու ածանցներ օգտագործ...

Ծլիկ․․․ի՞նչ նպատակ ունի այն

Լուսանկարը՝ med-practic.com Ծլիկն ունի մի շատ պարզ նպատակ: Նա մարմնի միակ օրգանն է, որը պարզապես ստեղծված է հաճույք ստանալու համար: Ծլիկն իրենից ներկայացնում է նյարդային հանգույց: Ավելի ճիշտ 8,000 նյարդային կծիկներ: Սա նշանակում է, որ ծլիկի նյարդային կծիկների կենտրոնացումն ավելի բարձր է տղամարդու կամ կնոջ մարմնում գտնվող մի ուրիշ օրգանի նյարդերի քանակից, ներառյալ մատների ծայրերը, շուրթերնը ու լեզուն: Ծլիկում գտնվող նյարդերի քանակը երկու անքամ գերազանցում է առնանդամինը: Սա մի դրական փաստ է հեշտոցի մասին, Նատալի Անժեյի `“Կին․ Մի ինտիմ Աշխարագրություն” գրքից:

Shushanik Kurghinyan.Շուշանիկ Կուրղինյան

Ինչպես ասում են դեռ շատ "հաց ու պանիր" պտի ուտեն ամերիկայի կամ համաշխարհային ֆեմինիզմի ներկայացուցիչները, որ հասնեն մեր հայուհիներին: Ես կասեի ոչ ժամանակակից այլ 1900- ական թվականներից դեռ հայուհիները այնպիսի մտքեր էին արտահայտում և վաղ ֆեմինիզմի նշաններ ցույց տալիս, որ ոչ մի ամերիկուհի անգամ պատկերացնել չէր կարող, բայց համապատասխան պատմական իրադարձությունները խոչընդոտեցին մերոնց դառնալու համաշխարհային շարժման ակտիվիստներ: Հայ կինը ճնշվեց, քշվեց, սպանվեց, ու հայրիշխան հասարակության ու տղամարդապաշտ կանանց կողմից հալածվեց: Այսօրվա դրությամբ էլ կանայք խրված են հետխորհրդային կրիզիսի մեջ և չեն կարողանում դուրս գալ, փորձ էլ չեն անում դուրս գալու, որը ամենացավալին է:  Կուրղինյան (Փոպոլճյան) Շուշանիկ Հարությունի  (1876-1927) ծնվել է  Ալեքսանդրապոլ (այժմ՝ Գյումրի )  քաղաքում: Հայ բանաստեղծուհի էր։ Սովորել է ծննդավայրի Արղության օրիորդաց դպրոցում, ռուսական պրոգիմնազիայում։ 1893–ին մտել է հնչակյան կուսակցության շարքերը, մի քանի աղջիկների հետ կազմել առա...